Újabb ügyek intézhetőek ősztől a megyei kormányablakoknál

Újabb ügyek intézhetőek ősztől a megyei kormányablakoknál

Több mint száz új ügyet lehet intézni szeptember 1-jétől az ország eddig átadott 260 és Pest megye 21 kormányablakában. Kibővül a tevékenységi kör többek között a hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelemmel és a fogyatékossági támogatást, vakok személyi járadékát érintő körülmények megváltozásának bejelentésével, vagy a telepengedély kiadási kérelemmel.

Ilyen ügyek lesznek még a tulajdonjog bejegyzési, a vagyonkezelői jog bejegyzésre vagy törlésére vonatkozó kérelem, a földhasználati és haszonélvezeti jog iránti, valamint a jelzálogjog bejegyzési vagy törlési kérelem is. De sok más ügy mellett a gázmérő, vízmérő és elektromos fogyasztásmérő hitelesítési kérelmeket is fogadják a kormányablakok.

Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott elmondta, hogy „a kormány bürokrácia csökkentési programjának ez az új állomása is azt a célt szolgálja, hogy egy helyen, kényelmesen, minél több ügyet el tudjanak intézni az állampolgárok. Kiemelte: a most hatályba lépő kormányrendelet módosítás alapján, a legtöbb új üggyel ősz elejétől fordulhatnak az ügyintézőkhöz, az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási tér önrendelkezési nyilatkozattal kapcsolatos bejelentés és az ezzel kapcsolatos tájékoztatás kérése már június 15-től lehetséges a kormányablakoknál”.

fotó: Dr. Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott

Még nem érkezett hozzászólás!
Legyen Ön az első!

Hozzászólás írása

*